Walk with me, Talk to me.

2011-09-21, 20:35:57 / Kategori: Jidder'
Igår åkte jag in till Nyköping till tolvtiden, då mötte jag åkte jag till Hasse
och fixade lite smått på hans rum. Sen när han kom hem så låg vi i
sängen och pratade om ditten och datten och sen bestämde vi oss för att
åka ner till stan och spendera tid med varandra där. Det är inte ofta det
händer nu för tiden eftersom han ofta är trött efter skolan och då blir
det mer hemma mys. Men nu ändrade vi på det! =)

Först vart det en promenad genom stan och vidare till Öster,
sen vart det mat i våra magar och sen fortsatte vi promenaden längs
forsen och ner till min gamla skola. Så handlade vi lite och drog förbi snabbt
på systemet och köpte Billabong. Sen åkte vi hem igen och gjorde soppa,
duschade, åt, tittade runt på internet sen låg i sängen och myspratade.

Riktig toppendag!

Jag och söten på väg in till stan, sååå glada!



Lätta saker kan vara så intressant för dig, helt underbart!


Mycket mysigare att gå å-promenaden istället för gatu-vägarna.





"Den som inte har några tvivel, är inte riktigt klok."

» DITT NAMN
» E-POST

» LÄNKA DIN BLOGG!

Skriv vad du har att säga här:

Kommer du kommentera här igen?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!