Chilldag!

2011-09-26, 20:46:09 / Kategori: Jidder'
Varit en riktig chilldag, har bara kollat på vänner. Hasselito slutade
tidigt och kollade på film med mig men åkte iväg och handlade när
det  var 9 minuter kvar på filmen.. Men jag klagar inte, jag fick sorbet!

Så då vart det mer vänner-tittande för mig =) Känns skönt att ha en
riktig slappdag, har endast rest mig upp för att lägga in tvätt i maskinen typ.
Lite snäll kan jag ju vara när jag ligger hemma hos honom hela dagen? (A)
Är fortfarande ihjäl efter min helvetes natt så det är välbehövt!

Behöver snart en ny serie då det känns som att jag sett alla som
finns snart =/ I alla fall alla bra. I alla fall alla.. HAHA vad roligt det låter?!




"Den som inte har några tvivel, är inte riktigt klok."

» DITT NAMN
» E-POST

» LÄNKA DIN BLOGG!

Skriv vad du har att säga här:

Kommer du kommentera här igen?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!