Stockholmsdag.

2011-09-29, 22:49:18 / Kategori: Jidder'
Vilken dag det har varit! Börjar med att jag vaknar vid 7 på morgonen
och kliver upp vid 8-tiden och hoppar in i duschen, fixar mig och donar.
Bussen gick 10:53, min enda uppgift denna dag som jag skulle se till att hinna med.
Men icke. Den åker iväg mitt framför ögonen på mig..
Som tur var har jag Oskar, han klev upp och skjutsade mig till Flen och
därifrån hoppade jag på tåget upp mot Stockholm! =)
Efter lite väl mycket väntande så dök min favoritpojke upp och vi satte
igång med våran speciella dag. Vi gick runt i timmar och kollade i affärer,
hittade riktigt fina saker till mig och även till söten. Vi är riktigt nöjda! :)
Sen satte vi oss på tåget och mysade ner oss med prat och musik och
nu är vi äntligen hemma. Mina fötter och ben känns som stenar och värker som fan!



"Den som inte har några tvivel, är inte riktigt klok."

» DITT NAMN
» E-POST

» LÄNKA DIN BLOGG!

Skriv vad du har att säga här:

Kommer du kommentera här igen?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!