Ett, två eller tre?

2011-09-02, 22:32:36 / Kategori: Jidder'

Efter lite prat med bästiz så försökte vi få igång en impulsfest med
gamla gänget. Vi tänkte tillbaka på våran supermysiga kväll i Strängnäs,
tyvärr har kärleksparet börjat jobba (fast grattis egentligen) så vi faila
med första försökspersonerna. Menmen, det finns väl fler dagar..

Frågan är bara vad jag ska göra med min helg?


Alternativ 1:
Få sitta hemma och tycka synd om mig nu i slutet av veckan,
äta gott, titta på massa filmer och serier, umgås med min familj samt v-pipan.
Alternativ 2: Ta-hand-om-mig-själv-dag. Jag behöver verkligen klippa mig
och vågar inte testa ny frisör så känns bäst att orka ta mig till Eskilstuna
för ett säkert kort till att bli nöjd. Färga håret (så slitet att färgen inte fastnar)
och göra lite shopping för att muntra upp hösten och kylan som kommer.
Alternativ 3: Möta upp kära vänner för lite krog-häng. Snacka skit, dricka,
kramas och skratta.

Just nu med tankte på mitt humör funderar jag på att slå ihop 1 & 2.
Och låta nr. 3 ha sin egna dag lite längre fram. S w e e t .

Liksom.. Färgade mitt hår RÖTT för bara någon vecka sen. F ä r g a d e..



"Den som inte har några tvivel, är inte riktigt klok."

» DITT NAMN
» E-POST

» LÄNKA DIN BLOGG!

Skriv vad du har att säga här:

Kommer du kommentera här igen?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!