Under loves heavy burden do i sink,

2011-09-07, 14:46:16 / Kategori: Jidder'

Ligger i sängen och har best morning eeever. Äter Max-mat till
frukost, hur lyllos är inte det?! Småkollar även på en dålig film och
chattar för fullt på facebook, det kallas s k ö n t i min värld.

Hade en jättemysig dag igår med Yasmine. Drog hem till henne
på förmiddagen och snackade en massa skit, hjälpte till lite med
designen på hennes blogg och pratade ännu mera haha!
Småkollade lite på OTH och sen tog vi massor med fina bilder
på henne. Jag ska nog bli fotograf i framtiden och hon modell.
Vilket team vi skulle vara!

Sen vart det tv-tittande, mat, och promenad för våran del :)

Sen åkte jag hem till böjbi vid halv elva på kvällen.
Nu är han i skolan och jag ligger bara och latar mig.
Sov dåligt inatt så jag behöver verkligen en sån här lång morgon
att få kunna vakna till på. Och så håller jag även på att få två
visdomständer så den smärtan hjälper inte till så mycket heller.

Idag vet jag inte vad som händer. Har väldigt mycket att göra
på bara några korta dagar vilket känns lite stressigt.
Men någon lösning måste ju finnas, måste bara komma på den :)



"Den som inte har några tvivel, är inte riktigt klok."

» DITT NAMN
» E-POST

» LÄNKA DIN BLOGG!

Skriv vad du har att säga här:

Kommer du kommentera här igen?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!