Sometimes u gotta fight the devil with a demon.

2011-09-05, 20:15:29 / Kategori: Jidder'
Hemma hos favoritpojken och lyssnar på skön musik. Vi har suttit
och spelat i någon timme nu och som vanligt förlorar jag varenda
jävla gång. Blir sååå trött på det!!
När jag kom in till Nyköping så åkte jag direkt hit och så bar
vi oss av till gumsbacken för att titta på bilar och sen åkte vi tillbaka.
Tror jag hittade min favoritbil där och vi skulle vara så snygga tsm!
Sen har vi suttit och pratat en massa bara, prata prata prata..
Nu är det mat som gäller. Ville egentligen åka iväg här ifrån en
stund men regnet öööser ner och har gjort det ett bra tag nu.
Dels orkar jag inte bli blöt och sen så är jag även så smart
att jag packar ner 3 skor, INTE EN ENDA HJÄLPER VID REGN.
Hur orkar jag med mig själv?
En annan onödig nyhet är att jag funderar grovt på att göra en ny piercing.
Saknar den i läggen otroligt mycket :(



"Den som inte har några tvivel, är inte riktigt klok."

» DITT NAMN
» E-POST

» LÄNKA DIN BLOGG!

Skriv vad du har att säga här:

Kommer du kommentera här igen?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!