S T O C K H O L M

2011-09-11, 18:08:56 / Kategori: nära&kära'
Åkte ju in till Nyköping i fredags och mötte upp Yasmine efter hon slutat
skolan, vi gled runt på stan och shoppade lite, träffade Hasse och åt god
mat som totalt slog ner mig haha! Sen sa vi bye bye till Hasse och åkte
hem till Yasmine och tog promenad till affären i regn och ännu mer regn
på hemvägen. Väl hemma så fixade vi oss iordning i slowmotion och
förkrökade lite och två utav hennes vänner kom också på ett snabbt besök.

Sen fick Yasmine panik över att vi missat bussen som gick 21:40.
Det roliga var att för det första så skulle vi inte ta den bussen,
och för det andra så var faktiskt klockan bara halv nio...
Fyfan vad jag dog av garv! =)

Sen bussade vi i alla fall upp mot Stockholm, lite onyktra hoppade vi sedan
ner på huvudstadens asfalt och där började äventyret.
Det som hände i Stockholm får faktiskt stanna där och mellan henne och mig.
Men en så totalt lyckad misslyckad kväll var så jävla värd. ♥

Min bästiz Maaaarcus var som vanligt underbar och körde upp till oss
och gav oss skjuts hem. Mycket prat och skratt och massa brum! :)

Sen la vi oss i sängen och däckade till musik. Jag var så glad!


Jag och min finis ♥




Glad tjej som väntar på att regnet ska sluta♥




"Den som inte har några tvivel, är inte riktigt klok."

» DITT NAMN
» E-POST

» LÄNKA DIN BLOGG!

Skriv vad du har att säga här:

Kommer du kommentera här igen?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!