Pierca mig?

2011-09-08, 18:44:06 / Kategori: Jidder'
Så jävla sugen på att pierca mig..
Hålen i öronen går inte att använda knappt. Dom svullnar upp efter
bara några timmar med örhängen och det är typ 3 av 7 hål som inte
"växt igen", inte roligt alls. Naveln är skitsnygg men den är inte
speciellt roligt längre om ni förstår vad jag menar =)

Helst av allt vill jag göra en dermal anchor, men det ska tydligen
vara stor chans till infektioner? Vet inte om jag orkar med det..
Och vill gärna ta i ansiktet också men vill inte ha fler fula ärr.
Hade nämligen i läppen förut som växt igen men fortfarande syns..

Så jävla svårt att bestämma sig..
Men skulle vara så kul med nålar igen =)
































Bilder tagna från google.se.



"Den som inte har några tvivel, är inte riktigt klok."

» DITT NAMN
» E-POST

» LÄNKA DIN BLOGG!

Skriv vad du har att säga här:

Kommer du kommentera här igen?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!