Nyköping-dagar, i like it!

2011-09-14, 22:34:01 / Kategori: Jidder'
I måndags var jag jätteduktig för att jag och syster åkte till Flen
tillsammans, vi båda hade lite ärenden och mitt var väl mest meningslöst,
då jag fått mail från min handledare/läggare eller vad dom kallar sig för
på Arbetsförmedlingen om att jag måste besöka dom för fortsatt
samarbete och väl där så säger dom att jag är välkommen tillbaka
den 21:a.. Men två kaffekoppar och några timmars häng på
biblioteket med syster kan man faktiskt inte klaga på, så det är okej!

Efter det kom jag hem, fixade med pengar och papper och sen
bar det av till Nyköping. Där fick jag mat, så jag klagar inte där heller.
Det roligaste var väl att jag vart bjuden på torskfilée av en Arab,
som dessutom var panerad med mjöl och kryddor.
Han slutar aldrig förvåna liksom.

Vart även film och chips, då min dag var heeelt okej en gång till.

Den här dagen har mest spenderats framför datorn och kollat på
Vänner medans pojken var i skolan. Redan i första säsongen så
händer allt som jag trodde hände under alla säsonger.. Förvånad, yes!
Sen vart det affären en sväng och nu movietime. P.S. I Love You.




"Den som inte har några tvivel, är inte riktigt klok."

» DITT NAMN
» E-POST

» LÄNKA DIN BLOGG!

Skriv vad du har att säga här:

Kommer du kommentera här igen?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!