Jag tror att jag snart går sönder.

2011-09-01, 19:36:01 / Kategori: Jidder'

Har tusen blandade känslor i kroppen, är irriterad som fan och hela kroppen
vrider sig inombords, samtidigt som jag tycker livet bara är fjantigt och orkar
inte bry mig. Kunde inte sova många timmar inatt, men nästan 4.
Tror att detta bidragit en hel del till dagens humör.

Det positiva med det hela är att jag har städar och möblerat om mitt rum,
det är asfresh och packar upp massa nya saker och försöker komma på ett
tillfälle att få använda allt. Riktigt jävla partysugen. Jag har faktiskt inte festat
sedan studenten. Har tre partyklackar att inviga och en hel del fina kläder
som skriker efter att få träffa mig igen... Lämnat dom för länge..
Drick-spel, shakers, drinkglas och drinkboken börjar också fråga efter mig.

Så, vad hände Yami?





"Den som inte har några tvivel, är inte riktigt klok."

» DITT NAMN
» E-POST

» LÄNKA DIN BLOGG!

Skriv vad du har att säga här:

Kommer du kommentera här igen?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!