Internet har inget mer att erbjuda..

2011-09-03, 00:26:31 / Kategori: Jidder'

Jag kom ihåg för några år sen när jag var 14-15, jag tror att jag var
medlem i ca 100 sidor på internet och det tog en evighet att gå igenom
alla och dom hade faktiskt sin charm. Nu finns det inte ett enda ställe kvar?!

Jag har suttit och klickat fram och tillbaka mellan bloggen och facebook
i snart 20 minuter i hopp om att nåt roligt ska ha hänt mellan varje klickning.

Men icke.....

Jag börjar alltid med Facebook.se. Sen går det över till bloglovin.se, följt av
kolla min mail, sedan en titt på aftonbladet, sn & ekuriren. Och youtube.
Kanske loggar in på MSN, och sen fortsätter det sådär runt och runt..
Ibland blir det flashback, whoa, klädsidor.. Men alltså seriöst..

Saknar ibland alla gamla hederliga communitys.
Där var det inte en enda lugn stund.



"Den som inte har några tvivel, är inte riktigt klok."

» DITT NAMN
» E-POST

» LÄNKA DIN BLOGG!

Skriv vad du har att säga här:

Kommer du kommentera här igen?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!