I D A G

2011-09-11, 19:47:04 / Kategori: Jidder'
Somnade med en så obehaglig känsla i kroppen, men vaknade upp
av att jag drömde att jag skulle dö, och detta är tredje gången jag
vaknar med sån panik. Hatar det här.

När jag vaknat till ett tag så satte jag mig med familjen och kollade
på tv hela dagen om 9/11. Känns konstigt att det har gått 10 år nu.


Jag har nog kommit på mig själv med att vara allergisk mot katter,
nös och kliade i ögonen hela dagen igår och idag har dom knappt
gått att öppna utan att de sved och kliade. Som tur var hade vi allergi
medicin hemma så det har hjälpt lite. Och på toppen av det ska jag
även ringa till vårdcentralen imorgon för att boka tid om min hand.


Idag blir bara en chill dag. Det har känts otroligt skönt att få vara ensam
och stänga in sig lite. Mitt huvud går på högvarv just nu och vet att
det kommer slå blackout annars. Lollo är van med mina emo-moments
och mitt beteende, hon skulle nog bli glad över att veta att jag faktiskt
inte haft så på länge och jag har inte ens stängt av mobilen!

Regnat hela dagen också, vilket känns skönt. Känns som att det passar
mitt mode idag. Gäller bara att hitta någon bra film också, blir fan arg
på skådisarna i Vänner som bara sitter och är glada och drar skämt.

m ö h.




"Den som inte har några tvivel, är inte riktigt klok."

» DITT NAMN
» E-POST

» LÄNKA DIN BLOGG!

Skriv vad du har att säga här:

Kommer du kommentera här igen?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!