Hur fan kunde det hända?

2011-09-06, 10:54:13 / Kategori: Jidder'
Vaknade till för ungefär en halvtimme sen, fick sms från Yasmine som
dagen ska spenderas med att jag var välkommen hem till henne
när som helst. "Vad bra" tänker jag och bestämmer mig för en buss
som skulle gå halv tolv. Kunde åka med en buss som gick 20 i 11,
men var nyvaken och ville hinna sminka mig och fixa mig och så.

OCH VAD UPPTÄCKER JAG NÄR JAG SKA GÖRA MIG IORDNING?


Jag har glömt mitt smink hemma.

Och det händer inte mig. Alla som känner mig vet att jag alltid
släpar runt på det, oavsett om jag använder det eller inte.
Folk brukade till och med skratta åt min stora sminkväska som
tog mer plats i väskan än datorn.. Nu har jag en liten väska med
smink bara för att jag mognat till och insett att jag inte kommer
använda 40 olika ögonskuggor på några dagar när jag är borta.
Men jag glömmer aldrig mitt smink. Aldrig. Aldrig. Aldrig.

Känner lite "Fuck the World" just nu.




"Den som inte har några tvivel, är inte riktigt klok."

» DITT NAMN
» E-POST

» LÄNKA DIN BLOGG!

Skriv vad du har att säga här:

Kommer du kommentera här igen?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!