Every girl has their bestfriend, boyfriend and true love. You’re lucky if You are all that to her.

2011-09-26, 09:47:44 / Kategori: Jidder'
Ligger i sängen och har vaknat för en stund sen. Myst bara och läst bloggar :)

Riktig helvetesnatt var det. Yrade som fan, hade feber, skakade, frös, svettades..
Sådär höll det även på fram och tillbaka sen på morgonen då jag hade vaknat
och resten av dagen och på kvällen bröt det ut totalt. Det var så synd om mig.

Igår följde jag Hassebebo till jobbet och sen våldgästade jag Yasmine!
Vi åt bullar, mysade, uppdaterade varandra om det senaste och så :)
Sen följde hon med mig och hjälpte mig att tvätta och åt pizza!

Hon var tvungen att dra sen på eftermiddagen och jag åkte och mötte Hasse,
dom hade inget vatten uppe på Max och när vi var på affären såg vi massor
som köpte massor med vatten. Så frågade lite försiktigt om det verkligen
bara var fel på Max, så för att vara på den säkra sidan så köpte vi också lite.
Och tur det, för hela Nyköping och Oxelösund var utan vatten! :)

Men nu lever jag i alla fall. Ska ringa min mamma och sen glo på vänner.
Ha en bra dag! (:



"Den som inte har några tvivel, är inte riktigt klok."

» DITT NAMN
» E-POST

» LÄNKA DIN BLOGG!

Skriv vad du har att säga här:

Kommer du kommentera här igen?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!