Det är inte ofta jag stör mig, men idag...

2011-09-23, 15:07:43 / Kategori: Jidder'
Är det helt otroligt. Jag blir ofta irriterad på folk som stör sig på andra.
Men idag kan jag inte hjälpa det..

  • Ordet Fekke. Ärligt talat så hatar jag alla "förkortningar" som folk
    hittar på som är tusen gånger fulare än orginalordet. Fekke = Fest.
    För det första är det längre än själva ordet fest och för det andra
    så låter det mer som ett djurnamn, typ till en fisk eller kanin.
  • Dagböcker på Facebook. Jag vill inte låta negativ och jag kan faktiskt
    låta bli att läsa vissa personers uppdateringar. Men ärligt talat, är jag
    med en kompis så sätter jag mig väl inte ner och antecknar att just
    nu funderar vi på vad vi ska laga för mat, att nu har vi bestämt oss,
    att nu är vi på affären och handlar det vi behöver, att nu börjar vi
    laga, att nu hände något roligt,  att ni har vi ätit klart, nu tjafsar
    vi om vem som ska ta disken, att nu blir det efterrätt osv..

    Seriöst, 15 uppdateringar från samma person på mindre en en timme?

  • Hostmedicin. Kände att jag började småhosta igår så började med
    medicin, och idag har jag knappt några lungor kvar. Alltid när jag
    börjar ta hostmedicin börjar jag hosta ännu mer.
    Vad FAN är poängen med det?



"Den som inte har några tvivel, är inte riktigt klok."

» DITT NAMN
» E-POST

» LÄNKA DIN BLOGG!

Skriv vad du har att säga här:

Kommer du kommentera här igen?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!