Bakar.

2011-09-04, 19:30:41 / Kategori: Jidder'
Riktigt bak-monster jag har blivit nu för tiden. Hihi.
Nu testar jag någonting nytt; en slags chokladtårta ska det bli.
Men vet inte om jag orkar fortsätta enda tills det blir en tårta dock...


Just nu känns allting jävligt skönt. Kommer bli den bästa veckan på
länge och massor med underbart folk som kommer förgylla varje dag
i stort sätt! Jag måste bara få allting att gå ihop på ett bra sätt också.

I veckan ska jag klippa mitt hår. Måste hitta en bra hårfrisör i Nyköping
och sedan blir det även färgning, vet dock inte åt vilket håll. Mörkare eller ljusare?




"Den som inte har några tvivel, är inte riktigt klok."

» DITT NAMN
» E-POST

» LÄNKA DIN BLOGG!

Skriv vad du har att säga här:

Kommer du kommentera här igen?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!