VVV = våga vägra valborg

2011-05-01, 23:39:50 / Kategori: Jidder'

De som känner mig vet att jag hatar valborg.
Totalt. Meningslöst.

Så denna valborg tänkte jag ignorera att det var just den
helgen och tänkte att allt skulle bli bra då om jag ine gjorde
några överspeciella planer. MEN ICKE. Det sög endå.

Men eftersom jag tar studenten om en månad så hade vi
även beppe. Då alla studenter i Nyköping samlas och skriver
på varandras mössor och sånt. Så det var roligt i alla fall ;)

Laddar strax upp lite bilder där ifrån, måste sortera lite bara!


Här är en på Rickard och Havva så länge!



"Den som inte har några tvivel, är inte riktigt klok."

» DITT NAMN
» E-POST

» LÄNKA DIN BLOGG!

Skriv vad du har att säga här:

Kommer du kommentera här igen?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!