Typiskt

2011-05-20, 18:19:20 / Kategori: Jidder'

Jag får ångest varje gång jag måste andas..
Näsan är helt täpp och halsen är helt förstörd!
Den här helgen kommer bestå av att bli frisk och plugg.
Mina betygs sätts på måndag och jag har ett berg av saker
som måste göras klart. Så det behövs verkligen...

S    u    c     k .

Jag som hade hoppats på sällskap till Eskilstuna, shoppa,
äta gott, klippa mig, färga håret, fixa rummet..
Men vart finns tiden till det? Kanske kan muta syster att
åka in snabbt med mig i alla fall, jag dregglar efter subway.
Annars får det helt enkelt bli yttligare en helg i Malmköping.




I annat fall så har i alla fall den här dagen varit mysig trots allt,
jag däcka hos Havva igår natt och idag har vi legat i sängen hela
dagen och endast rest oss upp för godis och tvättmaskinen.
Chill eller vad?! Sen skaffade vi en blogg till henne också,
äääääntligen! Sån blogg-nörd jag är ahah! Det var så länge sen
vi träffades känns det som och umgicks sådär mycket. ♥



"Den som inte har några tvivel, är inte riktigt klok."

» DITT NAMN
» E-POST

» LÄNKA DIN BLOGG!

Skriv vad du har att säga här:

Kommer du kommentera här igen?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!