Över snart!

2011-05-31, 20:21:54 / Kategori: Jidder'
Jag har haft slutprov sen i torsdags.
Som tur är har jag mitt sista imorgon. Den är i 2 delar.
Undrar hur det ska gå..

Kommer i alla fall ha världens skönaste känsla när jag
går där ifrån, DÅ ÄR ALLT ÖVER! :)

Då är det bara chilldagar och festdagar kvar.

Studentmiddag, studentfester, hamnen,
och självaste Studenten. WAWA-WIWA!

Irriterande att halva Sverige tar studenten innan oss bara.


Antingen på lördag eller måndag åker jag och min
favoritpojke till Norrköping och letar skor till mig.
Låter bra enligt mig! Det enda som fattas nu. :D



"Den som inte har några tvivel, är inte riktigt klok."

» DITT NAMN
» E-POST

» LÄNKA DIN BLOGG!

Skriv vad du har att säga här:

Kommer du kommentera här igen?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!