Otaggad.

2011-05-23, 18:16:42 / Kategori: Jidder'
Oavsett hur mycket jag försökte tagga mig själv igår
till att göra vettiga saker kom jag inte långt alls.
Det tog timmar tills jag lyckades komma igång och jag
avslutade plugget strax efter tolvslaget.

Jag kom inte alls långt med mitt rum, men en start i alla
fall, så nu har jag bestämt mig för att jag ska skriva klart
miljöpolicyn, sen ska jag städa rummet. Och sen SKA jag
göra klart allt. Jag har mycket jag vill hinna göra i veckan,
och då tänker jag inte låta plugg stå i vägen.


Jag skulle verkligen behöva en hel drös med tips på
bättre konsentration när man ska plugga.
Jag lyckas alltid få för mig nåt annat att hitta på.


Mini-yami haha. Redan här ser man att mitt finger är helt fucked.



"Den som inte har några tvivel, är inte riktigt klok."

» DITT NAMN
» E-POST

» LÄNKA DIN BLOGG!

Skriv vad du har att säga här:

Kommer du kommentera här igen?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!