Nr 1: Städa rummet!

2011-05-22, 16:01:16 / Kategori: Jidder'

Jag börjar med att ta tag i mitt rum. Man mår så jävla dåligt
över att ha ett stökigt rum och det gör en så omotiverad.

Såååå ska samla krafter och ta tag i det.
Sen blir det plugg. Ska kriga mig igenom det sista.
Min belöning blir ju trots allt ett gymnasiebetyg.
Yeeeaaah right...


Det roliga är att jag inte gör nåt mer än att ligga i min
säng framför datorn på mitt rum.
TV:n har inte ens varit på sen jag fick rummet i februari,
den är mer grå av damm än svart just nu.. ps2 och spel
har inte använts och jag har inte ens använt mina
vattenpipor. Allt småplock har också hamnat åt sidan.
Inte ritat, inte läst, inte rensat garderoben, och jag har inte
heller fått ordning på alla saker som jag fick hem efter att
jag flyttat ifrån killen. Och det är miljontals småsaker.

Men nu ska allt få en plats och bli prydligt igen!


När jag var "nyinflyttad", som är mitt mål idag! :









"Den som inte har några tvivel, är inte riktigt klok."

» DITT NAMN
» E-POST

» LÄNKA DIN BLOGG!

Skriv vad du har att säga här:

Kommer du kommentera här igen?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!