MAN FÖRÄNDRAS GENOM ÅREN

2011-05-17, 23:03:17 / Kategori: about me;
Pratade med en vän om konsten att bli snygg på kort..
Jag är en sån som står och försöker med varenda pose i världen
och fyller mitt minneskort med hundra bilder, sen är 1-2 st okej.

Detta fick mig att kolla igenom kort på mig under åren som gått.
(Menar inte att låta ego.. Niiii fattar!) Jag dör av garv!

Jag 13 år.


13/14 år.










15/16 år.







Plus mina killer-nails! Var tvungen att klippa av dom efter några veckor
när jag började på min skola när det var dags att gå in i restaurangen.
Ångrar det varje sekund..



"Den som inte har några tvivel, är inte riktigt klok."

» DITT NAMN
» E-POST

» LÄNKA DIN BLOGG!

Skriv vad du har att säga här:

Kommer du kommentera här igen?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!