Hur man startar ett nytt liv.

2011-05-07, 22:37:10 / Kategori: about me;

Har någon svaret på hur man gör det?

Efter så många backstabbar utav vänner, efter att lämnat
ett långt förhållande.. Hur får man vardagen att fungera då?


Helt plötsligt har jag slängts in i en värld där jag bara kan
balansera på ett ben. Det känns som att halva min grund
har rasat
och jag vet inte vart jag ska sätta ner min andra fot.

Jag är rädd för att den andra halvan ska raseras och jag är
rädd för att jag ska falla ännu hårdare.

Men jag måste erkänna att jag är inte rädd för hur det kommer
sluta, jag är bara orolig över hur lång tid det kommer ta tills jag
känner att jag står stabilt igen och tills tyngden ska försvinna
ifrån mina axlar. Jag har fallit förr, och jag reste mig upp.
Jag brändes ner men reste mig upp snäppet starkare.

J a g  s t å r  b a r a  i n t e  u t  m e d  v ä n t a n.






"Den som inte har några tvivel, är inte riktigt klok."

» DITT NAMN
» E-POST

» LÄNKA DIN BLOGG!

Skriv vad du har att säga här:

Kommer du kommentera här igen?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!