HERE WE GO!

2011-05-27, 19:07:50 / Kategori: Jidder'

Avslutningsprov i barteknik idag. Prov, prov och prooov.
Får verkligen hoppas att det blir en liten fancy fest snart,
jag måste ju öva på mina skills och få fläääsha lite!


Det var faktiskt år och dar sen som jag festade på rikigt.
Det är skönt att inte göra det så ofta längre, då längtar
man i alla fall lite haha!

Måste i alla fall fixa någon mysfest innan studenten så inte
min kropp får alkohol-chock! Piiiiirriiiiigt.

Testade nyss outfiten till studenten, och den är perfekt!
Förutom skor... Måste på nåt sätt dra med mig någon
till Norrköping och invistera i ett par klackar som jag har
dregglat efter i månader samt ett par snygga ballerina för
trötta fötter.. Det ska väl gå att hitta :)
Fan studenten kostar en jävla massa pengar vill jag påpeka.


Tääääänk att mina tidiga studier tillslut lönade sig! (;




"Den som inte har några tvivel, är inte riktigt klok."

» DITT NAMN
» E-POST

» LÄNKA DIN BLOGG!

Skriv vad du har att säga här:

Kommer du kommentera här igen?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!