GÅRDGEN !

2011-05-14, 12:38:18 / Kategori: Jidder'
Igår så gick jag upp tidigt igen för att åka till Nyköping.
Madde och jag drog till skolan och så mötte vi även upp Lollo!

Sen var det hotell-lektioner hela dagen, just nu turistmål och övning
på länder och städer. Buuuusenkelt! Sen slutade jag och Lollo tidigt
så vi drog till polisstationen och fixade legg, det var på tiiiden!

Sen gick jag tillbaks till skolan för att möta folket och även få mina
studentsaker! Sen drog vi till hamnen vid 3-tiden, och åkte hem
med 22:15 bussen. Tiden bara rann iväg!

Just nu har jag vaknat och så och ligger och äter kexchoklad
till frukost, ska ladda upp bilder strax! :)



"Den som inte har några tvivel, är inte riktigt klok."

» DITT NAMN
» E-POST

» LÄNKA DIN BLOGG!

Skriv vad du har att säga här:

Kommer du kommentera här igen?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!