Well... Hello!

2011-06-13, 00:52:51 / Kategori: about me;
Fan, för att vara arbetslös nu för tiden är jag ändå en rätt
upptagen kvinna! Tänka sig :) !


Fan, studenten är nog bland de bästa jag har varit med om!
Vi samlades vid skolan vid 9-tiden, tog gruppbilder, drack,
pratade, tog kort, dansa, jaaaag vet inte vad!

Sen vart det mat, spex, taggning och tillslut utspring!
Måste skryta om att jag fick "pris" eller vad man säger utav
skolan, för personlig utveckling. Tappade hakan, men det kändes
skönt, så mycket jag förändrats!

Möttes utav finaste familjen som pyntat till bilen med balonger,
hälsade på dom, kramades och hämtade dricka.

Sen tågade vi allihopa upp till stadshuset där vi partade och hälsade
på flera, sen bar det av till flaken, tusen människor, fuuuullt med
musik och finaste flaket som vi hade! Stod och dansade, skrek,
sjöng, skrattade, posade, drack, skrek ännu mera!

Sen bar det av hemmåt en snabbis och vid 10-tiden var jag i
Nyköping igen av en snäll baba som körde mig, ingen buss på studenten inte!
Där drack vi lite till, tjoade, drog ut på krogen, efterfest, osv.

Jag är fortfarande död efter helgen och min röst har blivit sliten igen.

SÅÅÅÅ JÄÄÄÄVLAAA VÄÄÄÄRT!

Bilder kommer i omgångar!



"Den som inte har några tvivel, är inte riktigt klok."

» DITT NAMN
» E-POST

» LÄNKA DIN BLOGG!

Skriv vad du har att säga här:

Kommer du kommentera här igen?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!