Tvinga mig själv att göra lite nytta!

2011-06-17, 22:26:06 / Kategori: Jidder'
Veckan innan studenten var jag knappt hemma, vilket
resulterade i att ingen städade mitt rum, min bror bodde även
i mitt rum och när jag kom hem efter studenten fylldes mitt rum
bara på med yttligare saker. Det har helt enkelt varit kaos och
jag har fått smyga in och ut ur rummet i rädsla av att krossa nåt
som ligger och gömmer sig under alla kläder och saker.

Meeeeen nu när jag mår dåligt så mår jag bara ännu dåligare
med ett stökigt rum; så jag tog faktiskt tag i det!

Efter ha ätit en chipspåse, 2 chokladkakor och druckit en halv
liter coca cola vart jag äcklad över mig själv.

Nu skiner mitt golv, mina favorit skor står fint staplade i hyllan,
inga äckliga glas och tallrikar bredvid datorn, väskor är upppackade,
kläder ligger i tvätten och det är helt enkelt freeesh!!

Nu ska Yami börja ta tag i sig själv =)


Skaffat en burk att spara mynt i nu när jag och Hasse är ifrån varandra.
Vi sparade ihop nästan 1100 under året, tänk att små mynt kan resultera i så mkt pengar?
Tycker även att mitt plakat får vara framme ett tag till hihi. Och hängt upp de fina
rosorna som jag fick från Hasse och Yasmine på studenten ♥!


Sorterat smink i 3 necessärer i beroende på hur ofta jag använder det, sorterat annat
småplock. Den stora svarta är den jag bär med mig nästan alltid i väskan, haha!
Det är fortfarande lite stökigt men stoooor skillnad kan jag lova!




"Partyhyllan" haha! Alla gosedjur jag fick på studenten, min champagne som fortfarande
väntar på rätt tillfälle att öppnas och en leopardflaska med "päls" hihi!
Även mitt glas som jag beställt där det står "Yasemin Yigit Student 2011".



Fixat mina favoritskor också. Gud vad jag har längtat till sommaren och kunna gå
runt i snygga klackar till solbrända ben! Jag tycker det är normal att ha en hyllor till
sina skor hahaha... Vissa har dock blivit förstora, de senaste skorna jag har köpt
har varit 36:or, vissa utav mina är 37:or och andra 38:or. Jag förstår inte hur det går till.





"Den som inte har några tvivel, är inte riktigt klok."

» DITT NAMN
» E-POST

» LÄNKA DIN BLOGG!

Skriv vad du har att säga här:

Kommer du kommentera här igen?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!