Sökt jobb!

2011-06-24, 00:33:41 / Kategori: Jidder'
Har varit en riktig latis nu i början av sommarlovet..
Men igår skickade jag in en jobbansökan och idag var jag
och överlämnade en ansökan personligen.

Baba har påpekat några gånger hur tur det är att jag har honom..
Och jag kan inget annat än instämma, han är min inkomst just nu.
Så det kändes riktigt skönt att i alla fall försöka få ett jobb! (;


Sen började vi prata om hans kompis, och det visar sig ju
att han råkar äga väldigt många ställen, så om jag inte har
tur någon annanstans kanske det finns ett där.

Meeeeeeen, jag vill fixa det själv. Så jag håller tummarna!
Efter midsommarhelgen är det slut med att slappa sig
och umgås med sängen. Dags att njuta av det "trevliga"
sommarlovet, om det nu blir bättre. :)


Hawa

heej såhär fin blogg Grattis på studenten :)



2011-06-28, 02:20:33 URL: http://blatteh.blogg.se/



"Den som inte har några tvivel, är inte riktigt klok."

» DITT NAMN
» E-POST

» LÄNKA DIN BLOGG!

Skriv vad du har att säga här:

Kommer du kommentera här igen?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!