NY START ?

2011-06-27, 23:16:00 / Kategori: Jidder'

Just nu sitter jag och kollar i kataloger jag har samlat på mig. Det handlar om högskolor, universitet, yrkesutbildningar, starta eget företag.. Jaa, lite allt möjligt helt enkelt! :) Är så sugen på att packa ihop mina saker, ge mig iväg på nya äventyr och dessutom ha någon vettig anledning till det - Plugga! När man är student ska man  väl egentligen jubla över att skolan är över. Men jag börjar sakna det. Skolan var faktiskt något jag kunde.

Visst satt jag med nästan 10 ig-varningar sammanlagt under åren. Men när jag väl la ner energi på det satte jag några riktigt fina betyg! Jag menar, jag hade en frånvaro-varning stora delar av 2:an och i 3:an hade jag närvaro i stort sätt varje dag, bara några få dagar jag varit sjuk men inget skolk. Visst så la jag inte energi på köks-ämnen men jag klarade mig med starka g:n tillslut. Och jag skryter inte när jag säger att jag gick från streck i 3 ämnen till ett MVG och två VG:n på ett halvår. Detta belönades jag med att få ett diplom och ett "pris" på studendagen för personlig utveckling!




"Den som inte har några tvivel, är inte riktigt klok."

» DITT NAMN
» E-POST

» LÄNKA DIN BLOGG!

Skriv vad du har att säga här:

Kommer du kommentera här igen?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!