Ingen bra dag.

2011-06-17, 13:17:01 / Kategori: Jidder'
Mitt senaste sms skickades vid 6-7 tiden på morgonen. Så länge
var jag vaken, på grund av en jävla smärta. Sov ut till nästan kl 1!

Nu är min mamma iväg och köper choklad till mig. Och så har jag
iskall cola bredvid mig. Blir sängliggandes idag och tittar troligtvis
på någon serie eller film. När resten av familjen kommer hem
funderar jag på att ta med mig datorn och godsaker till min
systers lägenhet eftersom hon är bortrest, då får jag yttligare
lugn och ro =) Konstigt att det finns fördelar med att hon är borta..
Saknar hennes såååååååååååååååå mycket!






"Den som inte har några tvivel, är inte riktigt klok."

» DITT NAMN
» E-POST

» LÄNKA DIN BLOGG!

Skriv vad du har att säga här:

Kommer du kommentera här igen?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!