I did it today, by myself.

2011-06-30, 23:37:19 / Kategori: Jidder'
Idag har jag gjort sånt som jag skulle. Jag har gått upp i tid, flyttat över de mesta kläderna till min garderob, städat undan allt som drogs fram under byggnadsprojektet, kollat på Top Model med mamii, ätit god mat och socialat.

Men endå känns det som att det har hänt så mycket mer idag. Jag har liksom fått saker klart för mig. Men samtidigt har min hjärna också blivit ännu mer vilsen. Jag antar att det kommer ta ett tag att inse om detta kommer bli bra eller inte. Tiden låter mig väl veta så småning om. Jag måste säga att jag har blivit duktig på att vänta. Mitt tålamod är starkt som ett berg men min hjärna har faktiskt börjat tröttna lite nu. Men, vem är jag som ska klaga?




"Den som inte har några tvivel, är inte riktigt klok."

» DITT NAMN
» E-POST

» LÄNKA DIN BLOGG!

Skriv vad du har att säga här:

Kommer du kommentera här igen?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!