HYPOKONDRIKER?

2011-06-06, 21:03:52 / Kategori: Jidder'

Börjar fan tro att jag är en sån..

Jag har en väldans spyfobi och klarar inte av när någon
behöver göra det utan börjar gråta och nästan spy själv.

Sen på praktiken var det en som hade blivit magsjuk,
och jag gick runt hela dagen och darrade och svettades
och tänkte "snart spyr jag, snart, snart, snart.." hela tiden.

Men det gjorde jag såklart inte.

Och nu är det så att jag vaknade upp med en konstig värk
på sidan av magen och det har bara gjort mer och mer ont
under dagen. Tillslut började mamma faktiskt undra vad det var
och kollade och klämde, jag kände hur det bara högg till när hon
tog på ett ställe och hon började fnissa och sa "men precis där
sitter ju blindtarmen, hihi
!". Då fick jag en klump i magen.
Och försökte lugna mig själv med att säga att det borde göra
ondare osv men tydligen behöver det inte det.

Min syster hade lite ont, och sen började hon tydligen spy (!) och
då åkte dom in med henne, och rätt sagt så var det blindtarmen.


Nu känner jag hur jag börjar må illa och jag vågar inte andas
in för mkt luft ifall jag råkar spy... Klump i halsen.. Nervös...





"Den som inte har några tvivel, är inte riktigt klok."

» DITT NAMN
» E-POST

» LÄNKA DIN BLOGG!

Skriv vad du har att säga här:

Kommer du kommentera här igen?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!