En Nyköping-Dag!

2011-06-16, 23:49:30 / Kategori: Jidder'
Idag har jag varit i Nyköping. Suuupermys!

Mötte upp min Alex när jag kom in och vi drog till skolan för att
tömma skåp, lämna tillbaka nycklar och kontonr osv. :)
Mötte även min Caaaathy! Sen drog vi ner till köks-byggnaden,
det visade sig att mitt skåp jag hade där i 1:an fortfarande var mitt.

Det krävdes lite våld och styrka och sen voila så hade jag 2 nya byxor,
skor, söta block och min gamla kock-mössa. Glad tjej!

Sen drog Alex och jag upp på stan där jag gick iväg för att möta
underbaringarna Yasmine och Becca :) Vi gled i affärer, kollade
kläder, fikade och pratade :) Det var supermysigt och välbehövt (: !

Sen mötte jag upp Lollo och följde med henne till stället hon fixar
naglarna och satt där i evigheter och hade tjejsnack, sen fick jag lite
sallad i magen och köpte några söta ljuuuus! :)

Sen jag kom hem har jag umgåtts med mamma och baba, tittat på
o.c. och ätit överdrivet mycket chips. Min dag var helt enkelt helt okej (;

Konsten att öppna ett skåp när låset är för fet för att bli kapat!








"Den som inte har några tvivel, är inte riktigt klok."

» DITT NAMN
» E-POST

» LÄNKA DIN BLOGG!

Skriv vad du har att säga här:

Kommer du kommentera här igen?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!