DINMAMMA ♥

2011-06-19, 22:29:02 / Kategori: Jidder'
För länge länge sedan föddes dinmamma (plus några till ikoner) som
blev min kära MSN i flera år. Den har samlat ihop alldeles för många
kontakter, alldeles för många blockningar, alldeles för mycket historia.

Dagen är kommen; Jag säger hejdå till denna.

Vi har haft roliga stunder, sorgsna stunder, pirriga stunder och
irriterande stunder. Jag har blivit kär på denna msn, behållt kontakt
med vänner som flyttat på denna msn, spenderat många nätter,
haft roliga cam-samtal, jag har gjort allt.

Tror jag har runt 200 personer blockade.. Varför undrar jag nu?
Kommer inte ens ihåg! Dom har bara samlats där en efter en..

Kommer ihåg de dagar jag var arg på killar och jag ändrade status
till "Någon som är sugen på att träffas och kanske dela på en femma,
ring 07.." och jag skrev ut deras nummer. Jag kan va ond ibland..

Jag kan faktiskt skryta om att som 14-åring bad rmk mig cama
med honom. Jag vart överlycklig och fjantig, men sånt hör väl
till när man är liten? Men som sagt, nu ska jag växa upp!

Skaffar en sådan där formell jävel som alla andra har;
[email protected]






"Den som inte har några tvivel, är inte riktigt klok."

» DITT NAMN
» E-POST

» LÄNKA DIN BLOGG!

Skriv vad du har att säga här:

Kommer du kommentera här igen?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!