Here we gooo

2011-07-31, 22:08:59 / Kategori: Jidder'
Vaaaaaad händer?!

Jag är i alla fall ledig från och med NU vilket känns jävligt skönt efter en hård arbetshelg, så jag har två dagar på mig att ligga i sängen och samla krafter som jag förlorade under helgen. I fredags vart det 10 timmars jobb, igår 11 och idag 9. Det är inte timmarna som är jobbiga, utan att jag inte har haft en sekund till att sitta ner. Har aldrig uppskattat en stol så mycket i mitt liv som igår då jag efter 11 timmar satte mig ner på en stol med en cola flaska. Otroligt skönt!

Känns konstigt att missa MalmaMarknaden som jag gått på i 18 års tid förutom denna. Hann gå en snabb sväng och köpte lite som jag är riktigt nöjd över i alla fall, bland annat mitt livs kärlek som jag slänger upp en bild på!

EN BABY-ROSA VATTENPIPA, vi kommer passa så bra tillsamans!




"Den som inte har några tvivel, är inte riktigt klok."

» DITT NAMN
» E-POST

» LÄNKA DIN BLOGG!

Skriv vad du har att säga här:

Kommer du kommentera här igen?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!