Top Model England

2011-07-24, 12:57:41 / Kategori: Jidder'
Familjen har packat ihop sig i bilen och åkt till huvudstaden. Min farmor och farfar åker ner till Turkiet igen efter ett snabbt besök i Sverige så de ska hälsa på och säga hejdå. Jag kan tyvärr inte följa med eftersom jag är sjuk så jag och Chico är ensamma hemma och får underhålla oss bäst vi kan. Båda vi saknar uppmärksamhet just nu.

Ligger och kollar på Top Model England och drömmer mig bort i önskningar om att bli modell. Varför kunde inte jag födas till en för? Livet är orättvist. blöh. Får snart byta kanal innan jag blir arg haha :)






"Den som inte har några tvivel, är inte riktigt klok."

» DITT NAMN
» E-POST

» LÄNKA DIN BLOGG!

Skriv vad du har att säga här:

Kommer du kommentera här igen?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!