Life is good.

2011-07-13, 23:55:44 / Kategori: Jidder'

Just nu sitter jag med fjärilar i magen och längtar efter morgondagen.
Har ett härligt jobb-pass med underbart folk och en liten resa väntar mig!

Ligger jag i sängen med datorn och chattar med Maaaarcuus bääästiiz.
Skickar massa låtar jag tycker att han ska lyssna på och jag antar att han trycker på länken, kollar kommentarerna för att se om folk tycker om den, skriver ett passande svar och fortsätter sedan med det han är bäst på, spela tennis-spel.

Hoho... Eller?


Aaaaanyway, ska ta mig i kragen och packa min väska inför morgondagen. Har beslutsångest på vad jag ska ha med mig. Ni vet de där stunderna man vill vara fin och vacker, men samtidigt inte för uppklädd? Såna passande kläder måste jag leta fram i min garderob. Kommer säkerligen packa om cirka hundra gånger, men vad gör det om hundra år?

Så ikväll har jag full energi och känner mig full med liv. Riktig bra känsla vill jag erkänna. Life is good!


Bästiz

Du har så rätt! Haha nej då, jag lyssna faktiskt :D



2011-07-14, 15:56:43



"Den som inte har några tvivel, är inte riktigt klok."

» DITT NAMN
» E-POST

» LÄNKA DIN BLOGG!

Skriv vad du har att säga här:

Kommer du kommentera här igen?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!