Jobb, jobb, jobb, ledig, ledig, ledig.

2011-07-27, 00:58:53 / Kategori: Jidder'
Börjar bli frisk nu vilket är så otroligt skööönt :) Så har varit på jobbet nu i några dagar och workat asset av mig så bra jag kunde. Och nu är jag äntligen ledig och imorgon kommer släkten så det är g r e a t ! Det står en massa gott i kylen och jag kan redan garantera några saker; Imorgon kommer jag inte vara hungrig, gå upp x antal kilo, känna kärlek och somna glad :)

Malmamarknaden är i helgen så det lär bli full rush då! Kommer bli så roligt :)
Men nu ska jag njuta av mina lediga dagarn som kommer att få innehålla nytta och nöje!

En dag i taget liksom.




"Den som inte har några tvivel, är inte riktigt klok."

» DITT NAMN
» E-POST

» LÄNKA DIN BLOGG!

Skriv vad du har att säga här:

Kommer du kommentera här igen?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!