Jag vill..

2011-07-20, 23:48:47 / Kategori: Jidder'
.. Ha ledigt.
.. Göra fler impulssaker.
.. Ha en mysig chillkrök-kväll.
.. Ha en kaos-utgång.
.. Ut och ta fina sommar bilder.
.. Fotografera mer i allmänhet.
.. Ha en riktig tjejkväll.
.. Göra om mitt hår totalt.
.. Få en fin solbränna.
.. Fixa mina naglar.
.. Få ett till jobb.
.. Få mina texter sedda.
.. Hitta en ny favoritserie.
.. Få en lägenhet.
.. Få en löftesring.
.. Få min energi tillbaka.
.. Tälta och ha en brasa.
.. Bada utomhus.
.. Börja träna och få en nice kropp.
.. Komma på vad jag vill plugga vidare till.
.. Resa utomlands.
.. Göra tattoo nr. 2.
.. Skaffa en hobby.
.. Sluta krympa.
+ Tusen saker till.




"Den som inte har några tvivel, är inte riktigt klok."

» DITT NAMN
» E-POST

» LÄNKA DIN BLOGG!

Skriv vad du har att säga här:

Kommer du kommentera här igen?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!