Cha cha Bloggen!

2011-07-11, 23:54:57 / Kategori: Jidder'

Den upptagna kvinnan har vaknat till liv!

Jag har jobbat som en arbetsnarkoman och jag har inga planer på att sluta. Det här är nåt jag gillar och jag vill verkligen inte ens gå hem vissa dagar. Synd att det är ett säsongs-jobb. Men endå skönt, jag lever ju lite efter säsong också. Jag kan inte ha samma rutiner och dagar som ser likadana ut hela tiden. It's not me.

Haft en trevlig pratstund med mamii hela kvällen, vi låg i sängen och pratade om allt mellan himmel och jord. Den kvinnan är så klok och är nog den mest underbara mamman i världen. Så stark som hon är.

Hade en dag ledigt, i söndags. Då åkte min kära syster med mig till Eskilstuna och vi gick på jakt efter kläder men vi båda drog en riktig nitlott och kom bara hem med en påse var. Visserligen hittade hon ett par skor att döda för som ska bli en senare investering då vi inte fick tid att inhandla dom.




"Den som inte har några tvivel, är inte riktigt klok."

» DITT NAMN
» E-POST

» LÄNKA DIN BLOGG!

Skriv vad du har att säga här:

Kommer du kommentera här igen?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!