NITTON ÅR

2011-08-03, 22:55:23 / Kategori: Jidder'
Igår var det min dag, min min min! I måndags kom min speciella hit och vi grillade mat och åt och hade det trevligt med familjen. Sen blev det en låååång nattpromenad för oss med prat om allt mellan himmel och jord. Sen la vi oss och så vaknade jag upp som 19 år! Jag tycker det är en bra ålder, jag kan fjanta runt som en 18åring ett år till innan jag blir 20 och måste börja se allvaret i livet. Dagen erbjöd mycket fint, en fin tårta, en fin mobil som kallas Samsung Galaxy S II, en fin familjefika, en fin promenad och stund nere vid sjön, en fin natt med miljoner spel.

Idag åkte han iväg och jag följde honom till bussen som skulle ta honom till flygplatsen. Sen jobbade jag och nu har timmarna äntligen börjat rulla. Inte många arbetsdagar kvar och det ska firas sen när det är över och jag ska ta så otroligt mycket tid till mig själv, mina behov och mina önskningar. Det är inte mycket kvar av sommaren, det börjar bli bråttom! Jag vill inte behöva undra vart tiden tar vägen sen. That's it!






"Den som inte har några tvivel, är inte riktigt klok."

» DITT NAMN
» E-POST

» LÄNKA DIN BLOGG!

Skriv vad du har att säga här:

Kommer du kommentera här igen?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!