Kill me or something

2011-08-31, 22:48:36 / Kategori: Jidder'
Efter att jag glodde på aladdin klicka jag igång en ny film direkt och grät lite.
Finns inget bättre än att sitta och böla riktigt töntigt framför en film hihi :)


Efter ett tag kom Mr. Arab hem och tog hand om mig och min onda mage,
sen åkte vi en sväng till några affärer tillsammans med Nette & Abbe och
sedan fick pojkarna laga mat till oss medans vi satt ute och läste nya
SOLO-tidningen och drack kaffe. Höhö!

Nu ligger jag i sängen bara och klagar på livet och tar ut all min ilska på honom.
Tror han tröttna, för han sucka bara och dunsa in i duschen....
Lyckades få honom så irriterad att han gick ifrån mig tre gånger, härlig tjej jag är!


Ska ta och logga ut från allt som har med teknologi att göra och bli en snäll flicka nu.
Godnatt folks!




"Den som inte har några tvivel, är inte riktigt klok."

» DITT NAMN
» E-POST

» LÄNKA DIN BLOGG!

Skriv vad du har att säga här:

Kommer du kommentera här igen?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!