Godmorgon Nyköping!

2011-08-31, 11:04:16 / Kategori: Jidder'
Sitter i Nyköping nu hos söten. Vilka härliga dagar det har varit! :)
Åkte hit i söndags, men sen hem igen på morgonen på måndagen,
sen åkte jag tillbaka hit på natten, sen vaknade jag upp igår och fixade
mig och mötte upp min Amandiis, sökte jobb, fikade, shoppade och åt mat.
Så jävla värt att träffa henne igen :) ♥

Sen blev det mat med pojkarna på Donken och sedan myskväll med "Micke & Molle".
Nu har jag vaknat, duschat, och lagt mig i sängen igen. Antar att man får göra
det när man blivit arbetslös igen haha ;) Det bästa med att inte ha nåt att göra
är att bloggen kanske kan bli lite roligare. Glömmer bort den så ofta, dumt.
Poängen är ju att skiva ner minnen och kunna tillbaka, och det är om ni frågar mig
rätt så omöjligt om jag inte skriver någonting alls. Får bli ändring! :)




"Den som inte har några tvivel, är inte riktigt klok."

» DITT NAMN
» E-POST

» LÄNKA DIN BLOGG!

Skriv vad du har att säga här:

Kommer du kommentera här igen?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!