BILLABONG

2011-08-09, 22:57:44 / Kategori: Jidder'
Just nu sitter jag i soffan med fötterna på bordet och ett glas vin i handen.
Jag har som alla andra dagar en ny besatthet; nu är det Billabong som gäller framöver.
Sitter och kollar igenom bilder som jag tagit med min kamera på sistone. Inte alls många, vilket är tråkigt. Men varenda en innehåller så pass fina minnen att det inte gör nåt :)

Just nu sitter jag och väntar på att Lollo ska ringa mig. Imorgon dumpar hon hennes kille lite grann och bjuder hem mig. Jag får hoppas att det inte skapar avundsjuka för honom, med tanke på hur Lollo och jag blir när vi umgås ;) Haha! Först ska vi mötas upp i Nyköping för kanske en fika och shopping, sen beger vi oss mot trosa för myspys och utgång. Kommer bli så sköööönt att få träffa henne igen och skitsnacka!

Slänger upp en jättegammal bild på oss två ♥




"Den som inte har några tvivel, är inte riktigt klok."

» DITT NAMN
» E-POST

» LÄNKA DIN BLOGG!

Skriv vad du har att säga här:

Kommer du kommentera här igen?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!